فال روزانه فردا امروز 10 شهریور 98
اس ام اس عکس جوک بازیگران
فال روزانه فردا امروز 10 شهریور 98
شنبه 9 شهريور 1398 ساعت 18:43 | بازدید : 683 | نویسنده : بهی | ( نظرات )

فال روزانه 10 شهریور 98

فال روزانه 10 شهریور , فال فردا ده شهریور , طالع بینی 10 شهریور ماه

فال روزانه 10 شهریور

فال روزانه یکی از انواع فال های بسیار پرطرفدار در سراسر جهان است که برای سرگرمی ایجاد شده است که می تواند برای لحظاتی شما را هیجان زده کند. برای مطالعه فال روزانه 10 شهریور 98 در ادامه با سایت سرگرمی پارسی سرا همراه باشید.

فال روزانه 10 شهریور

فال متولدین فروردین ماه

امروز شاید به سختی بتوانید احساسات خود را کنترل کنید و حتی شاید مجبور شوید برنامه‌ ریزی‌ هایی که داشته اید را تغییر دهید تا بتوانید از موقعیتی که در آن گرفتار شده اید خارج شوید. به جای اینکه پا به فرار بگذارید و از این مهلکه فرار کنید و مشکلات را بیشتر کنید بهتر است با آن رو به رو شوید و مقابله کنید و مشکلات را حل کنید تا از حالت استرس و نگرانی خارج شوید. کارهای نیمه‌ تمام خود را امروز به اتمام برسانید تا بتوانید در آینده فرصت بیشتری به خودتان داشته باشید.

فال متولدین اردیبهشت ماه

امروز به این واقعیت دست پیدا می‌ کنید که چندان هم به هدف خود نزدیک نشده اید. در حال حاضر بهترین راه این است که با احتیاط گام بردارید و از اهداف خود عقب‌ نشینی نکنید اما منتظر فرصت مناسب بمانید. زمانی که فرصت برای شما پیش آمد بدون درنگ شروع به کار کنید. شما پشتکار بسیاری دارید که بدون شک یک نقطه بسیار مثبت در شخصیت شماست و می‌ تواند برای رسیدن به اهداف بسیار مفید و موثر باشد.

فال متولدین خرداد ماه

شاید مجبور شوید زمانی که دارید را در اختیار دیگران بگذارید خصوصا این که اطرافیان شما به دنبال تفریح و شادی باشند و بخواهند از شما که با آن‌ ها همراه باشید. خیلی دوست دارید در جمع این دوستان باشید و آن ها را همراهی کنید اما کارهای بسیاری دارید که باید آنها را انجام بدهید تا به آرامش برسید. نیاز نیست تمام این موضوعات را برای اطرافیان خود توضیح دهید تنها کافیست به آن‌ ها بگویید که کار دارید و سر شما شلوغ هست در صورتی کارهایتان به اتمام رسید می‌ توانید به آن‌ ها ملحق شوید و بهتر است به اولویت‌ های خودتان بپردازید.

فال متولدین تیر ماه

اطرافیان ( یا کسانی که برای شما کار می کنند ) شما چندان مسئولیت‌ پذیر نیستند و وظایف خود را به درستی انجام نمی‌ دهد. این موضوع شما را بسیار عصبانی کرده زیرا همکارانتان کارهای خود را منظم انجام نمی‌ دهند. اما دقت کنید در این میان کار اشتباهی نکنید درست اسا وضعیت دشواری است اما اصلا جالب نیست که به خاطر آن بخواهید دعوا راه بیندازید و در واقع نمی‌ توان با جنگ و دعوا مشکل را حل کرد بهتر است با آن‌ ها صحبت کنید و صبر کنید.

فال متولدین مرداد ماه

قرار است اتفاقی بیفتد و شما به شدت برای آن هیجان زده هستید اما این حد رفتار شما اطرافیان شما را آزار می‌ دهد و برای آن‌دها خوشایند نیست. اگر شما از هیجان زده بودن و اشتیاق خود جلوگیری کنید نمی‌ توانید به چیزهایی که می‌ خواهید برسید به جای این‌ که خودتان را به خاطر ناراحت نکردن دیگران کنار بکشید توصیه می کنیم با آن‌ ها صحبت کنید و احساسات خود را به آن‌ ها منتقل کنید و آنچه در ذهنتان می‌ گذرد را با آن‌ ها در میان بگذارید. در این‌ صورت است که می‌ توانید به مسیر خود ادامه دهید.

فال متولدین شهریور ماه

اگر موضوعی مورد بحث است و شما در مورد آن اطلاع دارید بهتر است وارد بحث شوید. اما نمی‌ خواهید دعواهای احتمالی و مشکلاتی پیش بیاید شاید به همین دلیل بحث را به‌روز دیگری موکول کنید. اگر می‌ خواهید قدرت و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید بهتر است کنترل اوضاع اطراف خود را به دست بگیرید. در ادامه با فال پارسی سرا همراه باشید ؛ هیچ کاری را به کسی تحمیل نکنید اما سعی کنید کنترل اوضاع را در دست داشته باشید. گاهی اوقات بهتر است با دیگران کنار بیایید و با آن‌ ها موافقت کنید این نشان‌ دهنده ضعف شما نیست تنها نشان‌ دهنده روحیه کار تیمی می‌ باشد فردا می‌ توانید مهارت‌ های خود را به نمایش بگذارید و کنترل امور را به دست بگیرید.

فال متولدین مهر ماه

بهتر است وظایفی که به‌عهده دارید را انجام دهید زیرا بیشتر از این نمی‌ توانید اجرای آن را به تعویق بیندازید اهدافی که به دنبال آن‌ ها هستید و فرصت‌ هایی که به آن‌ ها نیاز دارید اکنون پیش روی شما هستند شاید شرایطی پیش بیاد که مجبور شوید از آنان صرف‌ نظر کنید این موضوع نباید شما را ناراحت و نا امید کند حتی اگر شما شکست بخورید و شکست را هم بپذیرید. این اوضاع می‌ تواند در شرایط کوتاه‌ مدتی تغییر کند و تنها کافیست پشت کار نشان دهید و راه‌ حل پیدا کنید. اگر در رابطه ای که دارید دچار مشکل شده اید بهتر است صادق باشید و نقاط مشترک با فرد مقابل را به دست بیاورید.

فال متولدین آبان ماه

یک پروژه در دست دارید که مشغول کار بر روی آن هستید. بهتر است سرعت کار خود را زیاد کنید تا آن را به پایان برسانید اما پایان کار خیلی از شما دور است و همچنان کار بسیار نیاز است تا به پایان برسید. برای این‌ که بخواهید تا پایان مقصد به خوبی پیش بروید نیازمند قانون و برنامه‌ ریزی است به جای این‌ که عصبانی شوید و خشمگین شوید به احساس خوبی که بعد از پایان کار به شما دست می دهد فکر کنید. با این روحیه می‌ توانید خیلی سریع همه کارها را انجام دهید.

فال متولدین آذر ماه

امروز قصد دارید یک کار کاملاً متفاوت انجام بدهید برای آن شاید مجبور شوید هزینه زیادی پرداخت کنید. در حال حاضر می‌ خواهید خلاقیت هایی که دارید را به دیگران نشان دهید اما چندان به نتیجه کار فکر نمی‌ کنید این‌ که دیگران چه واکنشی نسبت به آن داشته باشند برای شما بسیار مهم است اما تنها به جای اینکه به فکر واکنش دیگران باشید به شما توصیه می‌ کنیم به این فکر کنید که چگونه عمل کنید تا کارآمد باشید بهتر است با خودتان صادق باشید و به نتیجه کار فکر کنید.

فال متولدین دی ماه

در حال حاضر تمایل ندارید احساسات خود را بروز دهید زیرا فکر می کنید فکر هایی که در ذهن دارید با فکر دیگران چندان هماهنگ و همگام نیست. در مبان اطرافیان شما یک نفر منتظر است تا با شما یک جدال و دعوایی را آغاز کند بهتر است شما سکوت نمایید تا این کشمکش ایجاد نشود. چندان تمایلی هم ندارد با کسی وارد بحث شوید و می‌ خواهید دیگران هم این موضوع را درک کنند. همچنین اگر در چنین موقعیتی قرار گرفتید بهتر است مسئولیت کاری که کرده‌ اید را بپذیرید.

فال متولدین بهمن ماه

امروز به دنبال یکسری موارد خاص و مختلف هستید و همین موضوع ممکن است انرژی و وقت زیادی را از شما بگیرد. اگر چه می توانید با گذاشتن این انرژی به خواسته‌ های خود برسید اما به هر مسیری که می‌ روید مانعی برای شما ایجاد می شود. بهتر است کمی صبر کنید گذشت زمان می‌ تواند به شما کمک کند تا یکسری حقایق آشکار شود. عجله نکنید وقت بسیاری دارید که صبر کنید تا سپس با خیال راحت انتخاب‌ های خود را انجام دهید.

فال متولدین اسفند ماه

امروز ممکن است فکر کنید اگر هزینه‌ ی را بابت چیزی که دوست دارید خرج کنید شما را بسیار خوشحال می‌ کندِ درست است که می‌ خواهید کمی به خودتان برسید و حال خوبی داشته باشید اما هزینه‌ های بیهوده می تواند برای شما مشکلی ایجاد کند. تا پایان هفته خبر های خوبی به شما می‌ رسد اگر همه توجه خود را به کار بدهید می‌ توانید حس بهتری داشته باشید پس به دنبال لذت‌ های زودگذر نباشید. لذت پس از انجام کارها بسیار بیشتر خواهد بود.

 



|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3631
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 54
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 295
:: بازدید ماه : 2980
:: بازدید سال : 21365
:: بازدید کلی : 291596